Umudun_annesi123 Hanımlar selam bugun doktor kontrolüm vardı doktor bebeğimin 2 hafta geriden geldiğini söyledi aynısını yaşayan varmı kızlar bisey söyleyin lütfen korkmalımıyım
Cerenvebebisi Umudun_annesi123 Hayır korkma tabikii kaç haftalıksin şuan? Bı kere 2 hafta ileri yada geri gelişimler normal kabul ediliyor son haftalara doğru farklı sorunlar yoksa haftasını yakalar merak etme bununda beslenmeyle alakası yok sen aç da gezsen o senden alıcagini alıyor tabiki açma gezme ama ☺️ stres daha fazla zarar verir bebeğine geri gelmesinden ziyade öyle diyim bol bol ceviz kaşar peyniri cici bebe bal ye. İnşallah toparlar zamanla.
35SD28 Umudun_annesi123 ceviz, muz, kaşar, kırmızı ve yeşil mercimek, süt, yoğurt, kefir, et, tavuk, balık ben bunları çok sık tüketiyorum. bebeğim hep hatasıyla uyumlu çıkıyor çok şükür. Ne geri ne ileri. Sizde dikkat edin bakalım yediklerinize.
Kelebekmadam Umudun_annesi123 canım ben bu hafta kuru incirle maden suyu bunu çok tükettim bebeğim 25 hafta haftasından biraz önde olmuş ama bazen ne yiyip içsende olmuyor minyon bebekse yapacak birşey olmuyor Kordon’da kan akışı iyiyse sıkıntı yoktur inşallah
Umudun_annesi123 Happybsrn daha o belli değilde ama ben emin beslenme ile ilgili çünkü son 2 haftadır yediklerime hiç dikkat etmiyorum vitaminli şeyler yemiyorum
35SD28 Umudun_annesi123 olabilir. İhmal etmeyin lütfen.Bende kayınvalidemdeyim covit oldum 1 hafta istediğim gibi yiyemedim. Mutfağı ele aldım artık. Bebeğimi düşünmek zorundayım.