Prensesininannesi yani doktora sordum ben kafasının önde olması çok sıkıntı değil ama karın çevresi çok önde olduğunda kanala oturmuyor bir türlü dedi. Daha haftanız var sizin biz38+1 iz o yüzden bence paniğe kapılmayın. Sizin haftalarınızda doğum normal mi olur diye sorduğumda daha çok erken 38 de çatı muayenesinden sonra konuşuruz demişti doktorumuz.