seldaas Merhaba hanımlar doğum yapalı 25 gün oldu doktoruma güzel bir çiçek yanına hatıra bi hediyelik düşünüyorum. Masasında kliniğnde kullanabilceği birşey olabilir. Var mı yaptıran bilen