Day kendilerinden pedli oldukları İçin ben koymadım hiç zaten yamuk yumuk duruyor gibi olsalar da en sevdikleri pozisyon o pozisyon zaten. Dışarıda kullanımda kemeri takqcagınızdan bir şey koyamazsınız zaten ama çok uzun süreli olmamak koşuluyla evde kullandığınızda battaniye koyabilirsiniz isterseniz