mmrv bizim gibi Google’dan okumuyor doktorum demek yerine sadece kendinizi kast edin... Ben beş yıl eczacılık okudum. ilaçlar ile bu kadar ilgili iken bilgime tecrübeme güvenirken Google güven duymam. Özellikle konu çocuğum ise... bunu geçtim bu aşı kimi doktorun önerdiği sağlık bakanlığının ise mümkün olduğunca zorunlu kıldığı bir aşı iken burda gelip doktorum asla yaptırma dedi demeniz o doktoru bilgisini operatör doktor olmasını daha zora sokar. Zira neye göre asla dediği tartışılır... merak ettiğim bu konu da doktorunuzla hem fikir olup üstüne Google bilginize güvenip yarın bir gün bebeğinize bir şey olursa da doktorunuzla yan yana olabilecek misiniz??? Zira her diploması olan diplomasının hakkını vermeyebiliyor...