Sedayznn Beni 21 de cagırmıslardı saglık ocagından ilk dozda, ikincide 25. Haftada. Zaten igne vurulurken hiç bir sey hissetmiyorsunuz, sonrasındada herhangi bir agrı sızı olmuyor. Zorunlu değil ama yapılması öngörülüyor, farklı bir sehirdede olsanız yaptırabilirsiniz illaki baglı oldugunuz saglık ocagıda sart değil 🤗