ebru23 Aynen öyle bende 35 de başladı mesela 37 oldum bu hafta 35 e girdim sancım kasılmam başladı 3 gün yattım hastanede nidilad verdiler progestanla nidilad bana dokundu bebek iyice karnımda kasıldı hareketleri falanda yavaşlayınca kestiler artık 37 oldun doğsada olur dediler benim ilkide bu haftalar da doğdu solunum sıkıntısı çekti yinede ki 3970 Gr doğduğu halde nefes borusu gelişmemiş erken doğan bebeklerde olur dediler sürekli hırıltısı oldu 7 aylık olana kadar