seval08 ozlem6610 İlk çocuk canım geç evlilik yaptım aynen ama zorlamanın da anlamı yok dogduklarinda anne sütü olur onu içerler inşallah 🤲
ozlem6610 seval08 o ayri tabiki onun faydasini gorurler insallah. Hani bebegin ideal kilosu en fazla 2500 olmasi gerekiyo o korkutuyo ya olmazsa diye.🙂😊
seval08 ozlem6610 Gece yatmadan muz ye o da kilo yapıyor diyorlar bol protein yani et yoğur yumurta tavuk alır bebisin kilo😊
ozlem6610 seval08 kirmizi et yiyemiyorum hic kuzuklukden gelen bisey. Tavukdanda hamileyken tiksindim onuda pek yiyemiyorum balikda ayni sekilde asiei severdim hamilelikde ondanda tiksindim ic atasi yiyemiyoum yemiyorum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
seval08 ozlem6610 et yerine yeşil mercimek ye ozaman ben de balık çok yiyemiyorum ilk zamanlar her hafta yedim şuan bir ay oldu canım istemiyor bir de cevizi zorla yiyorum az kaldı sabredecegiz😊
ozlem6610 gazetecianne masallahhh. Yaa gercek onlar saglikli olsunda tek sezeryan normal önemli degil. Herseyin hazirmi cantani koydunmu
Rzgesn gazetecianne benimde riskim var bebeğin eşi aşağıda 17. Haftadan beri progestan kullanıyorum. Ama benim doktorum yatmayı onaylamıyor. Günlük hayatına devam et ama tabi uzanma, ağır kaldırma falan dedi bu sürece kadar da geldik.
Aminee32 Bendee 33+1 imm be bebbek baş aşağıdaki baua asagidaymiş öyle desi doktorr erken doğum riskim varmış :(
Rzgesn seval08 vallahi tam tarihi belirlemedik ama bir sıkıntı olmaz ise 21 kasım istiyoruz. Tabi 25 inde doktorla tekrar görüşeceğiz. Sizin belli mi tarih?
Rzgesn ozlem6610 21 kasım istiyoruz ama net değil. Kilosu normal dedi doktor ama bilemiycem. Ben toplamda 5 kilo aldım diyetten. Sizin ne zaman?