Biraz geç oldu ama bende yazıyım istedim. 16.02. 2021 gece 1 de perde astıktan sonra yattım ve 2 gibi sancım olduğunu anlayıp zaman tuttum gerçektende 5 dakikada bir geliyirdu korktum kalktım hemen sancım geçtikçe hastane çantamın eksiklerini hazırladım . Sancım zamanlı bir şekilde sürekli geliyordu. Şansıma o gün çok kar yağdı ve taksi fln gelmiyordu bizde ambulansı aradık ve hiç istemedigim hastaneye götürdu . Muayenem oldu ve doğum başladı dedi Dr. Tabi ben orda doğum yapmak istemediğim için çıkmak istedim. Bebegin ve benim için riskli olacağını söylediler ama ben orda doğum yapmak istemedim. İmza attım hastaneden çıkmadan doktorumu aradım evinde uyuyormuş adam sağolsun ben hastaneye gidene kadar hastanedeydi. Neyse beni nts ye bağladılar 7.30 gibi 9 a doğru doğuma alicaz acilman güzel dendi ben çatala geçtim korkulu endişeli gözlerle. O korku ile ebeye bu sancı ilemi doğum yapıcam diye sordum oda evet dedi😁 neyse doğum başladı Dr ikin diyor gücüm yok ıkınamiyorum. Dr bak saçı göründü diyor o sırada bende ne saçlı mi diye soruyorum doktorda evet babası kelmi bu çocuğun dedi ve gülüştük. Neyse ben tüm gücünü topladım ve ikinmaya başladım sessizce. Dr bana döndü kız bu doguruyo sessis sessiz dedi😁 4 . İkınmamda 9.18 gece doğdu oğlum. Dr ıkınma diye bağırdı bana ama elimdeki birşey değildi nedense tutamadim kendimi ve yırtılmam oldu . Eşini alırken en az doğum kadar sancim oldu çoğu kişinin olmuyormuş ama benim oldu. Dr dilecekken dayanamazsın anestezi vercem dedi dikisim coktu. bayilcakken bile espiri yapıyordum hocam ben gidiyorum diye 😁 neyse doğum bitti odama geçti asistan yanıma geldi ya doğumda bı sesini duysaydik dedi hiç bağırma isim oysaki hastaneyi ayağı kaldırırım diyordum. Çok güzel doğumum oldu. Şimdi oğlum 8 aylık yine hamileyim 🤰 en az ilk dogumum kadar kolay olur umarım.