maviay246 bigunanneolucak evet söylediniz ama çok farklı bir his kabullenmek istemedim hep sağlıklı olsun diye dua ettim nasip değilmiş sizdeki kimyasal gebelik yaşadınız ?
bigunanneolucak maviay246 evet o hissi biliyorum inşallah tekrar nasip olur🙏🏻 Evet ben iki kez kimyasal yaşadım
bigunanneolucak maviay246 evet hemen kalmıştım kanamam biter bitmez. Hayır sağlıklı değildi ama benim başka sorunlarımdan dolayı pıhtılaşma var bende
maviay246 bigunanneolucak anladım şükür doktorum bir sorun yok dedi bana inş bende kalırım dua edin lütfen teşekkürler 🙏
Semra007 gurbetcikizii teşekkür ederim 58 çıktıktan 3 gün sonra tekrar test yaotırdım 143 çıktı bi daha yaptırmadım.şu an 4+5 im.pazartesi kontrol var kese için.eğer oluştuysa çıkar inşallah🙏🏻
bigunanneolucak maviay246 dikkat et banada bi sorun yok demişlerdi ama 4 düşük yaptım. En son genetik teste cıktı
ikibebekannesi35 Semra007 Bence çok çok iyi 44 çıkmıştı benim değerim ilk bthcg testinde şimdi 9 haftam bitmek üzere iki günde bir artmış olması lazım değerin allah gönlünüze göre versin 💙
Elfs Semra007 önemli olan kaç olduğu değil 2 güne bir 2 katı yükseliyor mu önemli olan bu 2 güne bakın bir süre
Taylinnn Semra007 bende ilk öğrendiğimde 16 dı 2 gün sonra 30 oldu bugün tekrar baktırdım 71 oldu cumartesi tekrar kan vericem doktor kesin bişey için beklememiz lazım dedi