Merhaba güzel anneler 32+2 haftalık gebeyim. İki gün önce dr kontrolüne gittiğimde doktorum bebeğimin kilo almasını beğenmediğini söyledi. Normalde haftasından bir kaç gün önde gidiyordu ama bu sefer tam haftasına gelmişti daha da gerilemesinden endişelendiğini plasenta yaşlanması denilen şeyin olabileceğini söyledi. Tedbiren haftaya yine görcekmiş. Bahsettiği bir ihtimal dahi olsa beni korkuttu aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?