Hzlkbra 19 haftalık olduk yaklaşık 2 gündür geçmeyen bel ve kasık ağrılarım var çalışıyorum ve aşırı zorlanıyorum ayakta kalmak canımı yakıyor aynı problemleri yaşıyan var mı? Sizce neden böyle oldum 😞
35SD28 Hzlkbra ayakta çok kalınca benim de oluyor. Eşit aralıklarla oturup yürümek lazım. Evde gidince eşiniz masaj yapsın
Nsabcak Hzlkbra benimde olmuştu ama beni aşırı rahatsız etmemişti doktorunla görüşsen bi muayene mi olsan acaba daha sağlıklı olur sanki
Hzlkbra 35SD28 masajlık değil sanırım dün işten eve gittim kendimi banyoya attım su rahatlatır belki biraz diye az da masaj yaptık ama çok kötü bir ağrı
Suzanne Haftam full kaşık ve bel ağrısı ile geçti bu hafta rahatım inşallah sizde de bir şey yoktur 😊
Hzlkbra Minikbebelak gerçekten çok zor benim ikinci hamileliğim ilki de böyle hep problemli geçti malesef bunda da öyleyim 😦
ebruzb Hzlkbra magnezyum kullanıyor musunuz ? Benimde 17.hafta da öyleydi doktorum magnezyum verdi rahatladım çok şükür