Habibedrmn Kızlar 2 aylık hamileyim ankara gazi Üniversitesine gidiyorum şimdilik memnunum orada doğum yapan oldumu sizler memnun kaldnzmı ?
deletedmom734 Habibedrmn üniversite hastaneleri her zaman en iyisidir canım bende ankara tıp a gidiyorum
Habibedrmn deletedmom734 bende ankara tip ve gazi Üniversitesi arasinda kalmistim daha yakın diye gazi Üniversitesini sectim ama bakalim simdilik memnunum dogumu merak ediyorum 😊