Hanımlaaarr şuan 16+0 ım dün böyle birden kasığımda hareketlenme hissettim böyle nasıl anlatsam Bi kaç kere tık tık eder gibi sonra elimi koydum kasığıma elimi koyunca karnımda kareket hissettim içeriden bişey dokundu gibi dünden beri karnında ara ara çok hafif kayma gibi yada bişey dokunuyor gibi küçük küçük hareketler hissediyorum. Hani gaz desem aşağıda hissediyorum kasığım da göbek değiliğinin baya altında. Ha bide şu var ökdürdüğümde karnıma hala bıçak batıyor gibi özellikle dünki hareketinden sonra kasığıma böyle hafif bastırınca felan ağrıyor ve sertleşiyor sizdede öylemi normalmi bu? Siz kaçıncı haftada ve nasıl hissettiniz?