Nsabcak 24+5 deyim şuan kızlar herşey yolundaymış suyu falan iyi dedi doktor 750 gr olmuş sizce normal mi nasıl ?
Nsabcak Yagmur00 kendim hiç kilo almadım henüz insan bi düşünüyo normal mi bebeğe mi yarıyor acaba yediklerim diye 😂😂😂
Yagmur00 Nsabcak bazen bnde okuyorum bnle ayni hafta ama benden fazla sonra dusunuyorum acaba benım bebegım de bnde sorun mı war diye kendimi yiyorum 🙈🙈
Nsabcak cilos1987 aslında kilosunada çok takılmıyorum zayıf bebek daha çabuk toparlanıyo diyolar hep ama insan yinede merak ediyo işte 😂