Kızlar bir şey sorucam doktorum tansiyonun sınırda dedi idrar tahlili istedi verdim sonucu iyiydi sadece kum döküyo gibi gözüküyosun dedi öncesinde de 24 saat idrar biriktirmemi ve tansiyon ilacı kullanmamı söyledi ilaç yazdı 21 ekim perşembe akşam 17.00 randevu alındı sezeryan için pazar başlıyıp pazartesi aynı saatte bitirip hastaneye gidicekmişim testin sonucuna göre sezeryana alıcakmış mesela test kötü çıktı sezeryana alındım ama iyi çıkarsa bekliyomuyum 🤭🤭 umarım anlarsınız ya anlatamadım