Kızlar selam. Forumda bir türlü arama butonu geri gelmediği için aratıp önceki başlıklardan bakamadım yeni açmak zorunda kaldım. Hastane çantasında bebek için neyden ne kadar koydunuz? Gereksiz fazla şey almak istemiyorum. Birde hemşireye bebek için 10 hastane çıkışı mı verdiniz yoksa alt üst takım falan mı?