Selam kizlar 21+2 yim vajinada bıçak saplanır gibi ağrılar yaşıyorum Kasik agrisi gibi doktora gitmistim idrar yolu enfeksiyonu vardi ilac kullandim ama duzelmedi mi bilemedim yürüyemiyorum bile dusuk riskim vardi 12. Haftamda evde de is yapmiyorum ayakta da durmuyorum 3. Hamileligim digerlerinde yasadim mi bu durumu hatirlamiyorum 7 sene gecti üzerinden basina boyle bir durum gelen var mi