13 haftalık hamileyim dün gece kanamam oldu devlete gittik acile ilgilenmedi ultason bakılmıyor dedi özele gittik doktoru çağırdılar geldi ücreti karşılığında baktı ultrasonla bebek iyi ama plesanta aşağı da gözüküyor Allah bilir ama tehlike çok yok sadece uzanacaksın iş yapmayacaksın dedi zamanla yukarı çıkar İnşAllah buyudukce dedi düşük önleyici iğne yaptı (pronoton) . Böyle bir durum yaşayıp düzelen var mı ve bebeğine kavuşan destek ve dualarınıza ihtiyacım var