Birtospikyolda Ben doğumumu Memorial’da yaptım, doktorum dışarıdandı takibim özel klinikte yapıldı. Güler Klinik Çiğdem Güler hocamı öneririm kesinlikle ya da eşi Aşkın hocamı 🤗 İkisi de çok güler yüzlü samimiler çok ilgililer. Ben hastaneden de ayrıca çok memnun kaldım, doktorumla doğum paketi olarak anlaşmıştık. O zaman ki fiyatla suan ki fiyat fark ediyordur o yüzden şuan için bir bilgim yok kliniği ararsanız eğer Ceren hanım yardımcı olacaktır 🤗