CanaNefess Merhaba arkadaşlar ben 5 haftalık hamileyim bugün belimde ve kasıklarımda çok sancı var birde kahverengi akıntım oluyo doktor progestan verdi 3 kutu sancı neden oluyorsur lütfen yardımcı olurmusunuz
KemalFatosPolat CanaNefess canım belin ve kasık ağrın war dimi Bebek tutunuyo ya bikaç hafta devam eder böyle sonra geçer korkma