Merhaba herkese,
7+4 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim. Fakat 6. Haftadan beri ara ara kanamalarım oluyor. Bazen 3 saat bazen 1-2 gün şeklinde. Parça ile birlikte gelen kanamalar. Doktora gidiyorum herşey normal kese ve bebek iyi kalp atışlarını dinliyorum. İçerde kanama alanı yok diyolar var. Sizinde başınıza böyle bir şey geldi mi? Ya da etrafanızda yaşayan var mı? Düşük yapıyorum diye aklım çıkıyor 😓😓