Merhaba kızlar hepinize sağlklı günler diliyorum .. şimdi dün lavabo da açık pembeye çalan lekelenmem oldu. Peceteye geldi neyse progestan fitil kullandım öğlen ve gece .
Sonra yoktu bişey . Bugün 12 gibi yine fitil kullandım ama az once lavaboda yine kahverengi lekelenme oldu doktor ilaca devam dedi ama böyle bir durum yaşayan var mı ?
Bide progestan rahmimde sızı yapıyor normla Mİ ?
Teşekkür ederim 🤩