Papatyamevsimi-89 Çarşamba randevum var 32+2 oluyorum ama çalışamaz raporu o gün yazarım dedi tam 32+0 mi olması lazım
Elsu26 Papatyamevsimi-89 bana 32+0 ya da 32+1 de gel dedi bana randevu bulamazsan başka bir doktora da gidebilirsin dedi
Aylin2011 Papatyamevsimi-89 bebeğin gelişimi 32 haftaya uyumlu gidiyorsa sen rapor istediğinde de veriyor
Elsu26 Papatyamevsimi-89 insan kaynaklarına bi sor istersen ben pastahanede çalıyorum yani benim için bi sıkıntı yok
muallimehanimmom5 Papatyamevsimi-89 ben ne olur ne olmaz diye tam 32+0 da çalışamaz raporumu aldım (sat göre veriyorlar) sizin doktorunuz sonuçta 32+2 de çağırmış isterseniz kendisine danışın bence bi sıkıntı olmaz 😊ama iyi araştırın net öğrenin