ArminN insan böyle düşünür düşünür de iş başa düşünce de çorap söküğü gibi,sanki her şeyi biliyormuş gibi yapar, kendi de şaşırır. Acılari da çekersin,mutluluğu da yaşarsın. Kadın olmak ne zor, ama asıl annelik dogurunca başlıyormuş diyorlar,şimdi karnimizda sesi soluğu yok. İçini daraltma,ben güçlü bir kadınım,ben iyi bir anneyim de kendine,sen ne kadar pozitif olursan bebeğin de öyle olur ben buna inanıyorum.