Kamusbuglem 1ayzaannesi kızımda 3 ay kadar içtim bıraktım bundada 15 haftalıgım bugun hiç içmedim şimdiye kadar artık bırakmam lazım kendımı tutmaya calısıyorum önceden de niyetlendim basaramadım ana bu sefer basarıcam artık ertelemicem
Hilalkhrmn417 1ayzaannesi normalde içiyorsunuz ama neye faydası var üstüne para vererek kendinizi zehirliyorsunuz… Allah aşkına bir de üstüne hamileyken de içiyorsunuz o masuma günah değil mi
BabyBabyy01 1ayzaannesi çok şükür bı problem olmadı ama erken doğuma sebep bende erken doğum yapmıştım bundada ara ara canım isteyince içiyorum ne yalan soyliyimw korkuyorum bı yandanda çok pişman oluyorum ama bu bizim elimizde aslında sıgarayi bırakmak
Ufuk İlk hamiliyim ara da bir içiyorum bırakmayı çok denedim ama olmuyo insllh bebisimde birşey olmaz 34haftalik
Secil26 Hamile kalmadan önce içiyordum hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım şimdi 23 haftalığım aklıma bile gelmiyo 😇😇
Annelikooneko Günde 5-6 iciyodum hamilelgmi ofrendgmdn beri . Şimdi inat ettim günde 1 en fazla 2 içiyorum . Oğlumda hemen birakmstm bunda zorlanıyorum ama inat ettim kıyamıyorum bebeğime