Bsraszqn 18 yasımdan berı adetım hep duzensızdı suan 29 yasındayım ılacsız adet olmazdım 4 senelık evlıyım 1.5 sene kendımız denedık olmadı ıyı bı doktor buldum eşimede test yaptrdık sorun yok dendi doktorum klomen baslattı bana 2.ayda oldu şükür eger uzun zamandır denıyosan gıt derım zaman alıyo kendı kendımıze cunku ınsallah hayırlısı olur canım