Kızlar selam sol kalça agrımdan dolayı dün saat gündüz 11 gibi hastaneye gittik acil olarak ortopedi MR istedi ve girdim meğersem agrılsrımın sebebi kalça kemiğimin sıvısı çoğalmış kadın doğum doktorum bu gidişle olursa kesin zorunlu sezeryan olursan dedi ve tarih verdi 11 kasım perşembe 38+2 oluyor sizce bu tarih normal mi