Benim teyzem 3 çocuğunda da içti sağlıklı doğdular. Çevremde de çok içen gebe gördüm gördüklerim sağlıklıydı bebekleri. Yani keşke bırakabilse insan ama stres daha kötü. Ve olumsuz düşünmeyin. Hani sigara içiyorum bebeğimde kesin hastalık olur derseniz olumsuz düşünceleri çağırmış olursunuz. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤗