Elcnbykckr Merhaba arkadaslar 2.sezeryanım olacak doktoruma sormadım hangi hafta olur diye. Hangi hafta dedi doktorunuz size ?
Dyggfrkn Elcnbykckr 38 de demişti doktor bana benim 34 haftalık ama erkende gelebilir 37 ye kadar beklesydi
07-02-2019 Elcnbykckr normalde 38 haftada alıcaktı ama su azalması we bebegın bobreklerınde genısleme oluyor dıye 37+2 de aldı