selda03 muhabbete dalmış gibi olmayım ama banada detaylıda su fazlalığı dendi şekerim çıkmadı bebektede sorun yok dendi kendimce meyveyi çok azalttm şekeri çok olan meyvelerden uzak durdum mandalina ve elma yemeyi tercih ettim günlük elmanın yanında süt içmeye çalıştım, ekmek tam buğday tüketmeye çalıştım pirinç nerdeyse hiç tüketmedim genelde bulgur kullandım her şeyde, çikolata hiç yemedim bir tek kendi yaptığım turtadan yarısını bir gün yarısını bir gün olacak şekilde yedim reçeli bıraktım pekmez ve baldan çay kaşığı kadar daha doğru tatlı isteğimi bastırsın diye azıcık yemişliğim oldu ama ben bir ay boyunca yaptım dün doktora gittiğimde suyum normale dönmüş oldu eğer artış devam etseydi su fazlalığı tespiti olurmuş ama bir ay fazla bir ay normal seviyede olması normal karşılanırmış