Tgcycl Kızlar transferden kaç gün sonra evde gebelik testi yapıp pozitif gördünüz benim daha 3.gunum çok sabırsızım perşembe cumaya kadar bekleyim diyorim
Civcivinannesiii Tgcycl 9.gunu yapmistim 12. Gunde kan vermistim canm🥰 Erkenden sakin yapma bazen pozitifse bile negatif cikma durumu oluyo…. oyuzden sabret🌸💙
meryemmm30 Tgcycl inşallah pozitif sonuç alırsınız 🙏benim küçük bir sorum olacaktı bende aynı süreçteyim de embriyolog her gün mü arıyor opu dan sonra 1.gün mü sayılıyor
Tgcycl Civcivinannesiii cuma 11 oluyor cuma kan vericem cuma sabahına kaset test yapayım kan verip sonucu görmeye korkuyorum en azından evde sabah yaparsam kendimi hazırlamış olurum
Tgcycl Sureyya1 ah canım çok sağol kimin duası kabul olur bilinmez nolur dua edin hüsrana uğramak istemiyorum. İçimde bir yandan da korku var negatif görürsem diye