Deniz2961 Yenianneeee Ya arkadaşlar yiyin ne olcak herşeyin fazlası zarar bu hamilelik için degl normal hayatınız içinde geçerli hasta değilsiniz hamilesiniz
mutlugebeee Yenianneeee ben yiyorum haftada bir gün falan en küçük cipsler var ya 1,2 tl lik içinde on tane anca var onlardan hahshhhaha😂
Gamzeparlak1 Yenianneeee valla ben dayanamadım dün aldım yedim,aklımda kalırdı 😃 ye kuzum sen de eziyet etme kendine,çok.saglkli değil tabi ama sigara da değil sonuçta 🤗
EsengulC Bende yiyorum valla bazen canım öle bi çekiyor ki tuzlu hem mideme iyi geliyo ben özellikle sade olanalrı terch ediyorum içinde en azından aroma verici yok diye