Findikynk Kızlar üç ayrı doktora gittim 6.5 haftalık hamileyim sürekli kahve lekelerim geliyo ve yanma var ve doktorlar progestan iğne verdiler kullandım ama gecmiyo bebekte sağlıklı böyle bisey yaşayan varmi
Caglasmsk Findikynk bol bol yat dinlen canim. Mümkünse sadece tuvalet ve banyo icin kalk. Lekelenmen bitene kadar kalkma dinlen. Bazen oluyor cok okudum burda. Insallah bisey olmaz doktorlarda saglikli demis zaten ilacini duzenli kullan.
ruyyyyyaaaaaaaa Findikynk ben de de o haftalarda çok oluyordu kanama lekelenme progestan kullandım ama hap olanı bi süre sonra kesildi . şimdi 36 haftadayim çok şükür sıkıntı yapma düzelir inşallah morel çok önemli canım