Merhaba Hanımlar bugün 38+4 haftalık oldum kontrolüm vardı . Nst de sancım çıkmadı. Doktor 39+4 te gel son muaneni yapalım dedi. Yanı demek istediği alttan muane edip ona göre Doğum şekline mi karar verecek? Yoksa daha bekletecek mi? Doktorun yanında heyecan yapıyorum galiba soracağım ne varsa unutuyorum. Bilginiz varsa paylaşır misiniz?