Merhaba hanımlar iki gündür perişan haldeyim resmen .32 haftalık hamileyim .geçenlerde eşimin arkadaşı kanlıca mantarı toplamış eşimede vermiş bir poşet .daha öncede satın alıp yediğimiz için bişey olmaz nasılsa diye sebzeli tavuklu felan sotesini yaptım yedik .gece iki gibi karın ağrısı ve nefes darlığıyla uyandım .balkona çıkıp hava aldım biraz geçer gibi oldu yattım uyudum .sabah olunca şiddetli ishal ve miğde bulantısı yaşamaya başladım .miğdeme kramplar giriyordu .dayanamayacak hale gelince eşimi aradım geldi acile götürdü beni .acilden direkt doğumhaneye yönlendirdiler .git bi muayene ol sonra bize gel dediler .gittim bebeğe bakıldı nst çekildi ,çok şükür herşey yolunda denildi bebekle ilgili .acile indik kan alındı, serum takıldı,EKG çekildi .ben ağrıdan kıvranıyodum ama hamile olduğum için herhangi bir tedavi uygulamadılar .normalde mantar zehirlenmelerinde 5 gün hastanede kontrol altında tutulmam gerekiyomuş ama bana yer yok beklersen acilde yatarsın yer ne zaman boşalırsa o zaman servise çıkarırız dediler .peki tahmini ne zaman yer açılır dedim belki akşama belkide 2 gün sonra boşalır bilemeyiz o zamana kadar acilde beklersin dediler .bende çıkmak istiyorum o zaman dedim .bana kağıt imzalatıp çıkardılar .ölüm dahil her türlü riski kabul ederek çıkış yapıyorum yazdırıp imzalattılar .eve geldik saatlerce sancı çektim .sancı ama ne sancı öldürdü beni resmen .5 gün boyunca hergün gidip kan vermem gerekiyomuş .bugün gittim verdim Kanımda enfeksiyon çıkmış biraz .doktor antibiyotik yazmış onu kullanıcam . inşallah tamamen iyileşirim .dua edinde sağ sağlim atlatalım şu süreci .mantar yerkende bir değil 5 kere düşünün lütfen .ben yandım siz yanmayın 😔😕