Belguzar123 Adetim uc gun once biti adet olmama ramen hamile gibi hisediyordum evde zaten test vardi yaptim cok silik cikti sizce nedir ?🤔 böyle hamileliğini öğrenen var mi
portakalcicegii Belguzar123 kimyasal geçirmiş olabilirsiniz. Benimde adetim bitmesine rağmen silikte bir kaç gün sonra tekrar lekelenmem oldu sonraki testte negatif çıkmıştı
Belguzar123 funnymummy bir hafta once betam 2 cikti iki gun ust uste verdim once bir di sonra iki oldu ama nedense doktorum usttunde durmadi acikcasi bende aklimdan herşeyi cikartim ama merakima yenik duşup test yaptim aşiri silik cikti bilemedim ki
Belguzar123 2melekannesi_ kimyasal oldunda adetimin bitmesine ramen teste cikar mi gec dölenme diye düşünmüştüm ben çünkü doktorda dedi bu ay gec yumurtlamişsiniz diye
2melekannesi_ Belguzar123 beta tam olarak sıfırlanmadıysa çıkar testte tabi, duruma göre tekrar kan verin siz içiniz rahat etsin
Fatmakara97 Belguzar123 umutlandırmak gibi olmasın ama sanki geç döllenme olmuş gibi testi atarmısınız bide hemen mi çıktı silik çizgi
portakalcicegii Belguzar123 benimde aynı bu şekildeydi adetten sonra ama emin olmak isterseniz bir kan verin hem içiniz rahat eder. Umarım hamilesinizdir 🙏
Fatmakara97 Belguzar123 geç döllenme olabilir canım ya kan ver ya da 2 gün sonra tekrarla testi bakalım
Belguzar123 portakalcicegii ayyyyy inşallah ya inşallah sizin gibi olur bende hamileyimdir ❤️Allah Razi olsun umut oldunuz bana
portakalcicegii Belguzar123 benim henüz belli değil Ya lekelenmem başladı. Sonuçlarımda henüz çıkmadı
Belguzar123 portakalcicegii inşallah hamilesindir canim erşey gönlünece olsun rabim kucağına doldursun en kısa zamanda