Şu an hastanede serum alıyorum. 17 gün önce kese etrafında kanama alanım vardı. O gün kırmızı kanamam olmuştu hafif şekilde. Şimdi yine kırmızı kanama oldu, doktor kese etrafında kanama alanı görmüyorum, bebeklerin kalp atışı normal dedi. Peki bu kanamanın kaynağı ne olabilir? Hamileliğim in başından beri kırmızı turuncu kanamam oluyor. Yıprandım artık 😑