Çok umutluydum, sevinçli ve heyecanlıydım açılmam olacak beklentisiyle çatala oturdum ama ne yazık ki ne açılmam olmuş ne yumuşama ne de esneme. Öncelikle doktorum vajinama alet soktu rahmime baktı bebeğin başı aşağıya dönük rahme baskı yapıyor dedi ama rahim yan dönmüş dedi. Rahim ağzı kapalı falan dedi. Sonra iki parmağıylla baktı bu işlem canımı çok yaktı hiç bu kadar beklemiyordum aşağıya yukarıya doğru masaj yaptı sonra çekti çok fazla iltihabı enfeksiyonun olduğunu söyledi yine vajinama Bi alet soktu bu sefer vajinama batikon ile yıkadı ama bu en fenasıydı😬 kimseyi korkutmak istemem zaten hemen bitti bu kadar beklemiyordum hem hayal kırıklığı yaşadım hem de canım yandı ama o geçti bitti kimse ölmüyor bu işlemleri yaparken doğum yapar gibi nefes alıp verdim sadece benim için kötü geçti. Haftaya tekrar muayene olacam bakalım rahim vajinanın yoluna gelecek mi bakacaz. 38+6 yım bu arada her şey sağlıkla hayırlısıyla olsun.