portakalcicegii Glsh14 benim 5 gün geçikme sonucu kanamam başlamıştı. Değerim çok az yüksekmişsin. Kanamayla birlikte sıfıra düştü. O şekilde atlatmıştım
analaka Glsh14 benim 5 gun gunum gecti, sonra beta degerim yeterli seviyede artmadigunu gorduk.15.gun kanama basladu ve degerim git gide dustu 0 gorene kadar ara ara kan tahlilinden kontrol ettik 😌
Glsh14 portakalcicegii doktor bana saglikli bi sekilde yukseliyor betan dedi.ama iste kimyasl gebelik ya olursa diye korktugum icin sormak istedim
portakalcicegii Glsh14 doktorunuz dediyse sıkıntı edip panik yapmayın boşuna 🙏 hamileliğinizin keyfini çıkarın 🌸
Glsh14 analaka Evet doktor 2 katina yukselmesini bekliyoruz bekledigimiz gibide olmus dedi.icimi rahatlattiniz cok tesekkur ederim😊insallah sira kesemizi gormekte🙏