muge1661 Kizlar uygulamaya göre 3+2 yim. Yumurtlama 4 ekim de, çatlama 5 ekimde oldu. Sizce ne zaman bellir olur idrarda yada kanda ? Erken değil mi? Şimdi diceksiniz reglinin geçmesini bekle haklısınız ama işte içim pır pır.. anlayın😊
Zeyna27 muge1661 bende 4 ekim iğne oldum yumurta çatlatma iğnesi ve beklemedeyim sen normal yolla bekliyorsun galiba
Mavimm43 muge1661 bizjm senle qramkzda sadece 2 gun var hatirliyosan canum ben yumurtlamayi 3unde catlamayi 4unde gormustum ben yumurtlamanin 13.gunu yaptim test poztif cikti senjn kac gun kaldi adetimi beklemedim uygulamada adet 5 gun gosteritor ama yumurtlamayi saydigimiz icin 13.gun yaptim
bhbebikannesi yumurtlamadan 12 gün sonra öğrenmiştim ben .12-14 gün sonra belli oluyor genelde geç döllenme değilse
muge1661 bhbebikannesi yani ovülasyon testinde koyu çift çizgi çıktığı andan itibaren sayacağım değil mi ? Hatta o günüde sayacağım 1. Gün diye?
muge1661 Zeyna27 evet canım ben ovülasyon testi yaptım 5 ekim silikleşti önceki gün kopkoyuydu.. bakalım inşallah olmuştur ama hiiiç belirti yok olmadı gibi geliyor 🙄
muge1661 Mavimm43 canım eğer ovülasyon testinde koyu iki çizgi gördüğüm gün ile birlikte sayarsam 12. Günümdeyim , ama çatlama gördüğüm gün dahil olmak üzere sayarsam 11.gün canım… 2 gün daha bekliyim ozaman 🤲🏻 Ama sıfır belirti.. bikaç gün önce beyaz akıntım vardı geçti.
muge1661 Mavimm43 tamam canım bide sen adetinin 6. Günü görmüşsün yumurtlamayı, ben adetimin 13. Günü gördüm buda değiştirir mi acaba ihtimalleri ?