gebeliğimin başından 15. Haftaya kadar hem progestan iğne hem lutinus fitil kullanıyordum ( tüp bebek olduğu için ). 17 haftalikken normal doktora gittiğimde çok şükür her sey normaldı plasenta arkada duruyor fazla ayakta kalma olur da baskı hissedersen progestan hapını vajinal olarak kullan dedi bende bir haftadir bu şekilde kullanıyorum ama bazen gün içersinde baskı ve ağırlık hissediyorum Çarşamba günü tüp bebek doktoruma gidip ayrıntılı ultrason yapılacak. Aranızda bu durumu yaşayan var mi kızlar 🌸