Madamcll Daha önce 1 düşük yaptım. Bugün 6+6 ve kalp atışını duyduk . Doktor çok iyi dedi fakat Kesem geriden geliyor. Yani normaline göre küçük . Kan sulandırıcı iğne verdi göbeğime vurucam. Aranızda bu sorunu yaşayıp daha sonra kesesi büyüyen oldu mu ?
Minnakkurabiyeveannesi27 Madamcll kuzum hiç korkma o iğneyi günlük kullan Yemen’e içmene özen göster daha sonraki gittiğinde herşey normaline dönmüş olacak Allah’ın izniyle
lunam Madamcll o hafta benim de kesem haftasına göre küçük görünüyordu. İki farklı doktora görünmüştüm, geç döllenme olmuştur dediler. Sizin de öyle bir durumunuz olabilir belki. Kan sulandırıcıyı bu sebeple mi verdiler yoksa pıhtılaşma mı var?
Madamcll lunam kan değerlerimde düşük . Sanırım pıhtılaşma da var . Şuan sizin gebeliğiniz nasıl kese normale döndü mü