Drya0134 4+6 günlüğüm kızlar doktor dün keseyi salı günü görürüz dedi dün değerim 494 çıktı normal mi sizce son adet tarihim 11 Eylül
Minnakkurabiyeveannesi27 Drya0134 normal kuzum geç döllenme olmuş olabilirim beta çünkü biraz düşük ben adetin 2. Günü beta yaptırdım 1275 di ve 3 gün sonra kesem göründü senin de salı günü görünür inşallah
Kirikrapido Drya0134 Drya0134 merhaba 5+6 yım.bugun kontrolde kese görünmedı. Alttan bakılarak kese göründü bende.
Drya0134 Minnakkurabiyeveannesi27 canım benim 1 haftadır 2 günde 1 değerlerime baktırıyorum 2 katına arttı doktor korkma dedi görürüz dedi sağlıklı gebeliğe benziyor dedi. Birde kanamam vardı progestan fitil kullanıyorum çok şükür şimdi leke şeklinde geliyor
Minnakkurabiyeveannesi27 Drya0134 kuzum ben sağlıksız demedim ki sadece geç döllenme olmuştur o yüzden beta hala düşüktür ama zamanla yükselecektir 1000 üzerini astigindada keseyi görürsün demek istedim bence sen yanlış anladin
Kubra1705 Merhaba bende 5+6 günlük hamileyim en son salı günü kan verdim beta 500 cıktı yarın doktara gideceğim kese görünür mu acaba ya 🙏
B-Y94 6+5 te gördük şuan 12 haftalık olduk çok şükür 😊🥰💜 kuzum beta değeri 1500 ise normal ultrasonda görünür
Drya0134 Minnakkurabiyeveannesi27 yok kuzum yanlış anlamadım okadar psikolojim bozuldu ki şu son 10 günde bebeğimin haberine sevinemedim bile halen
Minnakkurabiyeveannesi27 Drya0134 sıkma canını kuzum keseyi de görürsün kalp atışını da alllahin izniyle sagsaglim kucağına da alırsın
Eminemirza Drya0134 ben tam 4+0 gordum 7+0 kalp sesini duydum 10+0 Hata cinsiyetini tahmin yapti tutu suan 17+2 olduk