damlarici Sedkya tadı o kadar güzel değil ama trendyoldan çikolatayı aldım kendim yapıyorum evde süslemelerini
Fulyaaa1 damlarici nikahım da bende öyle yapmıştım bunda da öyle düşünüyorum çokta önemli değil ya tadı 😂😂
damlarici Fulyaaa1 bencede 😂 yemesinler saklasınlar 😂😂 birde ben kendim uğraşmayı daha çok seviyorum hem maliyet açısından daha uygun oluyor
Fulyaaa1 damlarici bende öyle valla nikahta çikolata yaptım ve oda kokusu yaptım kendim şuan hediyelikte gökkuşağı makrome anahtarlık düşünüyorum :)
damlarici Fulyaaa1 Fikir olsun size bende kendim yaptım hatta bebeğimin aklınıza gelecek herşeyini kendim hazırladım bence en güzeli vaktiniz varsa ve uğraşmayı seviyorsanız ❤️🥰🙏
07-02-2019 Sedkya ben melodi cikolatadan gumus renk kaplı cıkolata aldım 70 adet kargo dahıl 60 tl falandı etıket yaptırdım tadıda guzeldı yanı beggendık yanı