_neslihan_ vala bende sırf o yüzden gittim özele eşimde benle geldi hep doğumda da yanımdaydı yakınlarım. Hiçbişeyde olmuyo gayet ilgileniyolar. Çamlıca erdemde bebek yoğum bakım yok sanırım öyle bişe gerekirsede çakmak erdeme yönlendiriyolar. Geçende bi arkadaş doğum yaptı onunda yakınları girebildiler yanına. Gidip gör bence