Ayse0335 Acaba şeker yüklemesni kaçıncı haftada yaptnız beni 22 .ci haftada çağırdılar varmı o haftalarda yaptıran erken değlmi bi kafam karıştı genel de 24 28 haftalar diye biliyordum bnde
sessiz_oyuncu Ayse0335 ilk gebeliğimde 26. Haftada yapıldı. Şmdi 25. Haftada gdicem muhtemelen ister doktor
sessiz_oyuncu Ayse0335 bazen doktorlar hastanın durumuna göre erkende yapabiliyorlar. Hatta 14. Haftasında isteyen doktor bile var. Doktorunuz durumunuzu daha iyi bilir o yüzden erken istemiş olablir
Ayse0335 sessiz_oyuncu doktorum değilde sağlık ocağındaki ebeler istedi vardır demkki bir bildikleri sıkıntımız yok şmdilik ama