oglusannesiii kizlar 11 gun oldu doğum yapalı ilk 5 günde bebeğimin göbek bağı düştü doktor bakmıştı iyi demisti gobegi. ama bugun 3 4 damla şeklinde kan gelmiş. neden olabilir sizce