37+0 dan herkese merhaba. Bugün çatı muayenesi oldum. Sıfır açıklığım var. Çatı kemiğimin biraz basık olduğunu ama bebeğimin çok iri olmadığı için normal doğumun denenebileceğini söyledi doktorum. Böyle basık olup aranızda normal doğum yapan veya normal doğum yapmaya niyeti olan var mı acaba 🙏 ?