Güzel annelerim çok basit ama kafamı karıştıran bir sorum var. Ocak sonu, Şubat başında kız bebeğim doğacak. Kıyafetlerinin altına giydirmek için zıbın alacağım fakat sıfır kollu olanlardan mı yoksa uzun kollu olan zıbınlardan mı almalıyım, sizler nasıl yaptınız, tercihiniz nasıl oldu? Beni bir aydınlatın lütfen. ☺